Beauty and a beat

Nu har äntligen Justin biebers akustiska skiva kommit ut, älskar den. Jag är en sådan person som älskar akustiska låtar så denna skivan passa mig väldigt bra. MIn favorit är de här låten över, beauty and a beat som antagligen kommer att spelas mycket framöver. 

Gossip girl och oboy

Det är så här min eftermiddag har sätt ut. Åkte skridskor i skolan idag och jag var väldigt nervös eftersom att jag inte har gjort det sedan femman, men det gick bra till slut. De senaste timmarna har jag även pluggat matte då jag har prov på fredag. 
 

Frågor och svar

Vilken onaturlig kraft skulle du välja att ha om du fick chansen?  

Flyga, tänk vad coolt det skulle vara. Skulle vilja flyga till olika länder och shoppa, sola, bada och bara ha det kul.

 

Om du fick femhundra tusen som skulle slösas på en dag. Vad skulle du slösa dom på?
Jag boka så många resor utomlands som möjligt, först och främst till Hawaii med vännerna. Sedan skulle jag shoppa mycket och göra om i mit rum. Skulle det det finnas pengar kvar efter allt det här skulle jag väll skänka det till någon. 

 

Om du fick leva på vilket årtionde du ville, vilket skulle det vara?
Vet inte men på en tid då man inte hade lika mycket problem.

 

Hur ser din drömbostad ut?

Designat av mig. Det ska vara stort med pool och allt. Inne ska det vara snyggt och modernt förmodligen vitt.

 

Vad var du mest rädd för som liten? 

Att dö haha.

 

Finns det någon filmkaraktär du alltid känt igen dig själv i? I så fall, vem och varför?
Inte vad jag kan komma på.

 

Du har fått chansen att pussla ihop din egna fantasisläkt, vilka ingår i den?
Dotter till kända och rika föräldrar som bor i LA. De ska vara kända för något bra och kan gärna vara modeller. Min pojkvän ska vara som Nate Archibald i gossip girl, love him. Sedan vill jag ha släkt runt om i världen som man kan åka och hälsa på.

 

Vilka tre saker skulle du vilja uppleva innan det är för sent?
Åka till Hawaii, träffa den perfekta killen, få drömkroppen

 

Vilka fyra låtar får dig att verkligen känna, och varför?
Själen av en vän - keng ring, million styles

Greatest love of all - whitney houston

My heart will go on - Celine Dion

 

Hur tror du att din sommar kommer bli?

Förhoppningsvis den bästa ever. 

 

Vem berättar du dina hemligheter för?

Ingen vet allt om mig.

 

 

it's saturday

Befinner mig just nu här i min säng i min rosa one piece. Det är väll här jag spenderar tiden fram till sex då jag ska hem till emma. Där bjuds det på lite tacos och annat gott. Fömiddagen har spenderats i st:illian på match mot skälby. Vi vann med 5-1. 
 
Gårdagen spenderades hemma hos Lise med lite kompisar från klassen. Vi åt pizza, spelade wii och snackade mycket, ganska chill. 
 

XOXO Gossip girl

It's friday

Idag är det äntligen fredag vilket är väldigt skönt. Förmiddagen spenderades i skolan där det inte hände något speciellt. Köpte sedan med mig donken hem som jag åt framför gossip girl. Förutom det här har jag även hunnit med att träna, äta tacos med familjen och kolla på ännu mer gossip girl. Typiskt mig att alltid ha någon serie att kolla på, tar en serie slut börjar jag på en annan...
 
Nu ska jag iallfall gå och lägga mig och i morgon bär det av till köping för match och sedan ska jag förmodligen hem till familjen Andersson med familjen, ciao!
 
 
Tänkte även till lägga att jag har antagit min utmaning att träna mer och vara mer hälsosam. Jag har nämligen tränat varje dag sedan fredags förra veckan, dock olika intensinivår på dem. Men man ska inte köra slut på sig och man behöver vila vilket jag kommer att göra på söndag. Jag har även gjort en deal med malin att vi ska hjälpa varandra att inte äta så mycket onyttigt och våga säger ifrån om någon är sugen på t.ex. en kladdkaka. Detta gäller då inte hela tiden då både jag och malin åt donken till lunch idag , but it's friday!

Nobody sees, nobody knows

Favoriten just nu!

beach 2013 here i come!

jag har nu bestämt mig på riktigt att jag verkligen ska ta tag i träningen och minska på onyttigheter. Dels för att må bättre psykiskt och fysiskt men även för att spara pengar då t.ex. en fika på stan kostar en del. Känner mig rikitgt taggad och skulle helst just nu vilja gå ut och springa men det är för mörkt så det för jag väll börja göra när det blir lite ljusare ute. Styrketräning här hemma i mitt rum stå iallafall högst upp på mitt schema idag och ska alldeles strax ta tag i det, hoppas på träningsvärk i morgon då eller?
 
 
 

Drömmer mig bort...

Åh vad underbart det skulle vara om jag just nu befann mig på planet påväg utomlands. Att bara släppa alla sina problem och sola, bada och bara ta det lugnt. Att ens största problem är vart man ska äta middag eller vilken strand man ska åka/gå till. Detta skulle iallafall inte jag tacka nej till just nu. 

Tisdag den 8 januari

Nu är årets först skoldag avklarat och man kan säga att den har bestått av att jag och malin har suttit på lektionerna och bara spelat subway surfers. Vi hade inte att göra vilket kan bero på att två av kurserna vi hade idag slutar den här veckan, vilket ska bli väldigt skönt. Förutom dem två slutar också naturkunskapen vilket ska bli extra skönt, gillar varken naturkunskap eller läraren. Höjdpunkten med den här dagen var när jag och malin lunchade på vivaldi. Det var verkligen sjukt gott och jag har vart sugen på en sådan här sallad länge nu. 
 

Would you let me see beneath your beautiful Would you let me see beneath your perfect

Harry Potter

De senaste dagarna har spenderats här hemma då jag bara har tagit det lugnt vilket var väldigt skönt. Har haft ett litet Harry Potter marathon här hemma för mig själv. Det har gjort att jag har blivit lite Harry Potter galen och vill inte att de ska vara slut. Förutom det har jag även hunnit med att träna och övningsköra för första gången. Var väldigt nervös innan men det gick bra enligt mig iallafall då jag aldrig har varit bra på sånna där saker. 
 

Beauty and a beat

tvåtusentretton

Idag är det en första januari tvåtusentretton och jag befinner mig just nu i min säng och lyssnar på musik. Under dagen har jag pluggat och bara tagit det lugnt. Det här är den första dagen sedan julafton som jag inte har gjort något speciellt, vilket är skönt.
 
Gårdagen, alltså nyårsafton spenderades med familjen Eriksson Thorsell och deras kusiner. Vid två bowlade vi och sedan på kvällen åt vi middag och dansade loss till just dance. Vi hann även med en fyrkamp och mitt lag kom tråkigt nog sist på alla grenar, men sånt är livet. 

my cutie

 

RSS 2.0