Tuesday morning

Börjar dagen med smoothie framför världen bästa serie, one tree hill. Om ungefär en halvtimme ska jag bege mig mot orientalen för att ha orientering på idrotten.

inspiration

American Pankakes

Nu börjar man verkligen få sommarkänslor, vädret är toppen och snön är borta. Lunchen idag bestod utav Amerikanska pannkakor med banan och jordgubbar, hur gott som helst. Nu ska jag snart åka iväg och övningsköra med pappa och sedan kommer mormor och morfar hit på lite grillning.

shopping

Befinner mig just nu i mitt rum och lyssnar på musik. Under eftermiddagen har jag åkt till erikslund med mamma. Fick med mig de här tre shortsen från gina tricot, älskar dem. Nu under kvällen ska jag bara ta det lugnt och kanske sätta på en film.

Friday friday friday

Idag är det äntligen fredag och jag ska snart gå till bussen för att sedan åka till skolan. Efter skolan vet jag inte vad som händer men jag ska kanske träna lite här hemma och sedan ta en chillkväll framför tven.

So lets get undressed

Torsdag

Slutade redan vid 10 idag då jag bara hade nationella i svenska och har precis kommit hem. Nu ska jag sätta mig ute i solen och njuta av det fina vädret med musik i öronen, ciao!

one tree hill

Kom hem från skolan för en liten stund sedan och ska snart sätta på one tree hill, världen bästa serie. Rekommenderar den om du inte har sätt den och min favorit är brooke, love her!

mälarenergi

Under gårdagen och idag har jag hunnit med att spela tre matcher. Det är nämligen mälarenrgicup här i västerås som jag och mitt lag är med i. Vi har vunnit alla våra matcher med 3-0, 4-0 och 2-0. Har även gått och blivit förkyld vliket inte kom lägligt alls, men jag har spelat trots det. Just nu sitter jag på mitt rum och väntar på att min bror och min syster ska komma hem med spicy och godis till mig och sen får jag hoppas att förkylningen går över till i morgon.

tisdag

Befinner mig just nu inne på mitt rum och lyssnar på musik samtidigt som jag fixar det sista inför mitt nationella tal i morgon. Resten av kvällen ska jag bra ta det lugnt och kanske träna lite här hemma.

den nionde

 
Kom hem från skolan för en stund sedan och befinner mig just nu ute i solen och lyssnar på musik. Vädret har vart toppen idag, dock har jag inte hunnit vara ute så mycket. Resten av dagen ska jag bara ta det lugnt och kanske plugga lite.

8 April

Första dagen efter lovet är nu avklarat och ska om några minuter åka till k-borg för lite innebandyträning. Efter det blir det hem och kolla på sm-semifinalen på tv, heja rönnby.

söndag

Idag är det söndag vilket betyder att skolan börjar igen efter ungefär en och en halv veckas ledighet. Under dagen har jag hunnit med att plugga och resten av dagen ska jag bara ta det lugnt och kanske övningsköra lite med pappa.

Friday brunch

Kände för att lyxa till det lite med amerikanska pannkakor till brunch. Idag har jag inget speciellt planerat bara att jag klockan sju ska kolla på match, rönnby-djurgården. innan dess ska jag väll bara ta det lugnt och lyssna på musik.

Victoria secret

Ge mig, ge mig, ge mig!

Instagram

@jjohannabertils

Half of me

Frågor

Namn: Johanna Bertils

Sko-storlek: 39


Född: 13 juli 1996


Bor: Västerås

Bor tillsammans med: Mamma, Pappa, bror & syster

Färg på ditt hus: Rosa


Vad är du rädd för: Ormar och hajar 


Har du körkort och egen bil: nej


Vem åkte du bil med sist: mamma


Vem åt du mat med sist: Min familj


Vad ville du, som liten bli när du blev stor: delfinskötare


Vad finns alltid i din handväska: pengar, nycklar


Har du varit utomlands någon gång, i så fall vart: Ja, Cypern, Finland, Danmark, USA, Canada, England

Har du någonsin tagit eller provat droger: nej

Röker du: nej


Snusat: nej


Har du piercing eller tatuering: piercing i öronen om det räknas.

Har du syskon: Ja
, en bror och en syster

Ditt drömliv: Bo i LA eller Hawaii


Har du pojkvän: Nej 


Har du någonsin sportat: Ja


Det roligaste jobbet du haft? Har aldrig jobbat


Du måste klä dig i en enda färg resten av livet, vilken? Svart


Du får välja, vilken stad i vilket land vill du helst bo i för resten av livet? LA eller Hawaii

 

Antingen-eller-frågor:

Storstad eller landet: Storstad


Hamburgare eller pizza: Pizza


Kött eller fisk: kött 


Hund eller katt: Hund 


Aftonbladet eller expressen: Aftonbladet


McDonalds eller MAX: McDonalds

Sol- eller skidsemester: Sol

Sverige eller Utlandet: Utlandet

Sport eller nyheter: sport


Hockey eller fotboll: Fotboll


Sommar eller vinter: Sommar


Vår eller höst: Vår


Flyg eller tåg: Flyg


Bil eller buss: Bil

Svart eller vitt? - beror på

Ut och festa eller hemma och mysa? - beror på


Tvspel eller datorspel? – Båda


Blont eller svart hår? - blont 

Har du blåa ögon eller bruna? - blåa


Choklad eller lakrits? – choklad


Göteborg eller Stockholm? – stockholm


Högerhänt eller vänsterhänt? - Höger 



Ditt drömliv: Bo i LA eller Hawaii


 

 

Bästa:

 Låt just nu: var det en dröm.

Mat: Potatisgratäng, fläskfilé bearnaisesås

Dryck: Cola

Färg: Svart och vit

Stad: New york

Land: Usa

Ämne i skolan: Idrott

Djur: Delfin och apa

she's not me

första april

Nu är påsken över och jag har firat den med släckt och vänner, har ätit massor av god mat och godis, vädret har vart toppen och ett plus i kanten är att jag har påsklov.
 

Tillfällig design

Det är något som inte funkar med designen då det inte går att ändra något i stilmallen eller kodmallen. Jag är alltså tvungen att ha den här designen så länge men hoppas att det funkar snart igen.
RSS 2.0