Do the changes that you wish to see in the world.

Befinner mig just nu i mitt rum och lyssnar på musik. Under förmiddagen har jag ätit en rejäl frukost med familjen och städat mitt rum. I kväll får vi gäster och innan dess ska jag bara ta det lugnt.

Var det en drömm

Tuesday

Nu har jag äntligen fått påsklov och det firas med sovmorgon i morgon. Under dagen har jag vart i skolan och åt även lunch på spicy med Lise och Matilda. Har även hunnit köra ett hårt styrketräningspass med mamma och syster och jag ska nu gå och lägga mig och sova.

Nothing is impossible, the word itself says I'm possible.

voffeldagen

Förmiddagen har spenderats i skolan och jag har även hunnit luncha på kalle på spången med några från klassen. Träna har jag också gjort trots att jag är förkyld och dagen avslutades väldigt bra med vofflor. Nu ska jag duscha och sedan ska jag gå och lägga mig.

nike Lunar forever

 Har nu skaffat mig ett par nike skor som jag har letat efter länge. Hittade dem här på rean för bara 400 kr.

söndag

idag är det söndag och jag har inte gjort speciellt mycket idag. Kollad på min systers match och här även fixat lite med designen, men det gick inte bra. Har skola i morgon men nästa vecka går jag bara i skolan i måndag och tisdag och sen veckan efter är det påsklov så jag ska inte klaga. Nu ska jag sätta på en film och vänta på att maten ska bli klar.

Victoria secret

Titta vad som trillade ner i min brevlåda igår, älskar dem!

It's friday

Idag är det äntligen fredag och jag ska snart gå till bussen för att åka och äta innan skolan. Fläskfile och bearnaisesås står på menyn. Skippar sista lektionen idag på grund av att jag ska iväg på match mot kumla och det är väll så min fredagkväll kommer att spenderas, ciao.

Please don't judge me

Cause my heart breaks a little when I hear your name

too young, too dumb to realize

innebandy söndag

Började dagen med en match mot köping som vi vann med 9-1. Det var sista serie matchen i div 3 som vi har nu vunnit, obesegrade och med en målskillnad på 204-31. Dock får vi inte gå upp eftersom att vi redan har två damlag. Resten av dagen betår även den av innebandy då jag ska kolla på min syster snart och sedan ska jag kolla på damlaget som spelar kvartsfinal i sm mot dalen.
gammal...

Summer

 
Det skulle inte direkt sitta fel med lite sommar just nu. Sol, bad, bruna ben och frihet speciellt.

tionde mars

Gårdagen spenderades först i klöverhallen för lite innebandy mot VIB, vi vann med 3-1. Kvällen spenderades sedan hos elsa med vännerna för lite tacos och mellomys, hejade på Anton men Robin var väll okej. Idag har jag inte gjort någonting alls förutom att jag har städat lite. Resten av dagen ska jag bara vara hemma och ta det lugnt och kanske plugga och träna lite, typiskt söndagar. 

Grattis syster!

 

Braid

If you wanna fly, you have to give up the shit that weighs you down...

Tisdag

Nu är sorgligt nog lovet över och det är dags att längta till påsklovet om några veckor. Har haft fullt upp hela dagen idag. Lunchade med Malin på tacobar och gick i skolan till halv fem. Efter skolan stannade jag kvar på stan ett tag med Malin för att bland annat invänta skjuts och även fixa lite saker. Runt halv sju åkte jag med mamma till Erikslund och fick med mig två par jeans hem. Nu ska jag köra lite träning här hemma och sedan gå och lägga mig framför en film. 

Hemma

Kom hem från Mora för ett litet tag sedan och befinner mig just nu inne på mitt rum med musik i högtalarna. Gårdags kvällen spenderades i innebandy hallen i Falun. Sm slutspelet håller på där nu och vi hejade bland annat fram skälby och per-ols och de båda lagen vann sina matcher och gick vidare till semifinal.