Den trettioförsta

Även denna dag har bjudit på dåligt väder men inte debbar jag för det, har ju ändå vart och jobbat inomhus. Man får inte heller dåligt samvete av att man är inne och bara tar det lugnt. Har iallafall hunnit springa nu under kvällen och ska snart åka iväg och övningsköra med pappa.

Dreaming

 

la la la

Chokladmuffins

 Har precis bakat super goda mini muffins med syster och ska snart köra ett snabbt men hårt träningspass här hemma. Förutom det har jag jobbat och bara tagit det lugnt här hemma då vädret inte har vart det bästa, men förhoppningsvis ska det bli bättre på onsdag så att man kan vara ute lite i solen.

Fotbolls Em

Under dagen har jag och familjen tagit en spontan tripp till Friends arena med mina kusiner för att kolla på finalen i fotbolls Em mellan Norge och Tyskland. Mina sysslingar kunde inte åka så vi fick köpa biljetterna av dem i morse. Kom hem för ungefär en timme sedan resten av kvällen ska jag bara ta det lugnt och ladda inför jobb i morgon.
 

Lördag

 
Den här varma och härliga lördagen har spenderats i Strängnäs med familjen. Först mötte vi upp några kompisar till familjen vid hamnen där vi åt glass, spelade minigolf och åt god lunch på en mysig uteservering. Sedan åkte vi vidare hem till min mammas moster på fika och sedan vidare till mina kusiner där vi grillade, badade och hade det trevligt.

sunset

italia

Här kommer en väldigt liten del av bilderna som togs i Italien och även en från Österrike.

summer

Länge sedan jag skrev nu men har nämligen befunnit mig i Italien och Finland de senaste veckorna. Solat, badat, ätit god glass och bara tagit det lugnt med vänner och släckt. Nästa vecka börjar jag sommarjobba och innan dess ska jag bara njuta av det fina vädret.
RSS 2.0