Studenten

Under dagen har jag haft fullt upp sedan sju i morse då min bror har tagit studenten. Just nu sitter jag i soffan framför csi Miami och bara tar det lugnt. See you later!

todays

Första juni

Idag är det äntligen första juni vilket betyder att det endast är 5 dagar kvar tills sommalov och 14 tills jag åker till italien. Förmiddagen har bjudit på mycket sol men jag har tyvärr stått inne i köket och bakat cupkakes hella förmiddagen. Min bror tar nämligen studenten på fredag. Det är sjuk hur fort tiden går, tänk er att det är jag som står där med en vit klänning och hatt om bara två år, känns som att jag precis började sexan. 
 
Just nu ligger jag på soffan ute på altanen bland massa kuddar och under en varm och skön filt. Ute regnar det men det bryr jag mig inte om. Älskar när man hör regnet smattra mot altantaket, det är så himla mysigt. Men det kanske är för att jag är uppväxt med husvagn.