tjugonionde maj

Förlåt för den usla uppdateringen men har haft mycket att göra och har inte haft tid eller ork. Bilder har jag inte heller orkat ta vilket gör att jag inte har några att lägga ut. Dagen idag har spenderats först i skolan och sedan åkte jag direkt till min träning. Efter träningen var det bara att duscha snabbt innan jag skulle iväg till pizza hut med familjen, min bror fyller nämligen 19 år idag. Nu ska jag städa mitt rum och sedan bara ta det lugnt. 
 

it's friday friday

Förmiddagen har spenderats i skolan och under eftermiddagen har jag bara tagit det lugnt och kollat på greys anatomy. Hann även ta en lite sväng förbi Erikslund och fick med mig en bikini hem, men den får ni se i morgon.

summer

Sitter just nu och drömmer mig fram till sommarlovet. Måste också tillägga att det för mig bara är 15 dagar kvar och sedan ytligare tio innan jag beger mig mot Italien, längtar!

Konfirmation

I går hade jag fullt upp hela dagen då min syster konfirmerade sig. Vi har alltså haft släckt och vänner över här hemma på både fika och grillning. Vi hann även med att kolla på både hockeymatchen och eurovision. Nu ska jag om några minuter åka och kolla på en stuga.

Vampire diaries

Under dagen har jag hunnit med att vara i skolan, plugga och städa. Min syster konfirmerar sig nämligen i morgon så det är alltså fullt ös här hemma. Just nu har jag precis kollat på det senaste avsnittet av vamper diaries. Det är så sjukt bra, speciellt det här avsnittet. Nu ska jag sätta på new girl och sedan gå och lägga mig.

torsdag morgon

Börjar denna torsdag morgon med lite smoothie och plugg. Om ungefär en timme ska jag bege mig mot bussen för att sedan åka till skolan. Efter skolan ska jag bege mig direkt mot min träning på rocklunda.

Take me back to USA

running

kom hem för ett litet tag sedan. Efter skolan stannade jag kvar på stan för att shoppa lite. Har lite klädproblem då jag varken vet vad jag ska ha på mig på min syster konfirmation på lördag och på min brors student om några veckor. Aja nu ska jag iallafall ut och springa med pappa, ciao!

monday

Nu är det inte långt kvar till sommarlovet alls,endast 23 dagar. Gud vad skönt det ska bli med lite ledighet och semester. Nu ska jag iallafall snart gå till bussen för att sedan åka till skolan och sedan åka direkt till min träning, ciao!

on my way out for a run

 

Lediga fredag

Befinner mig just nu ute i solen och solar vilket jag har gjort ett tag nu. Under dagen har jag även städat, fixat pass och ska snart ge mig ut i spåret för en löptur med pappa.

åttonde maj

Förmiddagen har spenderats i skolan och nu under eftermiddagen har jag bland annat solat, gjort pannkakor och bara tagit det lugnt. Har inget speciellt inplanerat idag vilket är skönt. Dock ska jag träna lite här hemma och kanske plugga lite nu när jag har tid till det.

Måndag

Har precis fått i mig lite mat och innan det tog jag en runda i spåret plus styrketräning här hemma. Under dagen har jag vart i skolan och sedan har jag även hunnit med att sola lite i det fina men blåsiga vädret. Restan av dagen ska jag bara lägga mig i soffan och kolla på tv.

the other side

todays breakfast

Började dagen med en promenad till ica för att köpa jordgubbar. Fixade sedan en god frukost som jag sedan åt i solen. Resten av dagen har jag befunnit mig ute i solen och sen här jag även hjälpt mina föräldrar med att fixa ordning i trädgården. Om en stund ska jag övningsköra med pappa och sedan ska jag bara ta det lugnt och kanske sätta på en film.

cupcakes

Har spenderat hela kvällen med att baka dessa tillsamman med syster. Får dock inte äta dem än även om det är väldigt frestande.

WORKOUT JACKET

Har nu äntligen skaffat mig en jacka att springa i. Invigde den även med en tur i spåret med pappa och lite styrketärning här hemma. Nu ska jag och syster snart fixa i ordning dagens middag, pastasallad. Sedan ska vi även baka till hennes konfirmation som är snart, bland annat cupkakes.

Wednesday

Har precis kommit hem från en löptur i spåret med pappa, första gången för mig i spåret i år. Sitter just nu här sliten i min rosa one piece och väntar på att maten ska bli klar, hemma gjorda hamburgare står på menyn. Förutom det här jag har även hunnit med att övningsköra, haft möte och varit på erikslund med familjen.
RSS 2.0