Snowboardåkning

Största delen av dagen har spenderats i backen med lite snowboardåkning och vi hann även med att luncha i toppstugan. Det var första gången för jag åkte snowboard i år och roligt var det. Förutom det har jag även hunnit med att basta och haft en liten myskväll här i husvagnen med film, ostbågar och cola.

I mora

Befinner mig just nu i min husvagn här uppe i Mora och kollar på one tree hill. Under dagen har jag bland annat varit ute i det fina vädret, ätit spanska vofflor och tittat på när skidåkarna som har åkt öppet spår har kommit i mål.

Snart mot Mora

Befinner mig just nu här nere i soffan och kollar på teen wolf. Vid fyra har jag samling för match mot per-ols och nästan direkt efter det ska jag åka till tågstationen för att ta tåget till Mora. Jag har min husvagn där på en camping och sen så är det ju vasaloppet. Jag ska dock  inte åka då jag inte åker längdskidor men min pappa åker öppet spår idag. Men jag ska iallfall åka snowboard vilket blir första gången för mig i år, äntligen. 
 
två år gammal bild...

sister

fridaymorning

Börjar denna fredagmorgon med smoothie och plugg. Börjar kvart i ett idag och efter skolan åker jag direkt till min träning. Jag kommer då ha sportlov vilket ska bli väldigt skönt, är väldigt skoltrött just nu. Senare ikväll har jag inget inplanerat så det blir nog myskväll hemma.

Hair

Fotade min syster för ett litet tag sedan och var tvungen att fota hennes hår. Hon har fått sjukt långt hår och fint är det också.

Pink iPhone

innebandysöndag

Befinner mig just nu inne på mitt rum med musik i högtalarna. Borde egentligen plugga då jag har spanska prov i morgon men jag orkar inte. Under dagen har jag bara hunnit med att spela en match mot Kungsör och vi vann med 10-2. Jag fick även veta att det är klart att vi vinner serien, tråkigt nog får vi inte gå upp till div 2.

party party go go

Går dagen spenderades hemma hos Matilda en snabbis med några vänner och sedan tog vi bussen till vallby för lite party. Treorna hade fixat nollingsfest till oss och innan festan blev vi nollade. Det var dock inte så mycket då vi bara körde lekar och förlorarna fick shota, men kul var det.

Alla hjärtansdag

Idag är det alla hjärtans dag men för mig har det vart en helt vanlig dag. Skolan har rullat på som vanligt och till lunch var det de efterlänktande pankakorna. Efter lunch drog jag hem en kortis för att byta om och sedan bege mig mot gymmet med syster, vi spramg bara lite på löpbandet. Nu ska jag titta på det senaste avsnittet av pretty little liars och sedan plugga, ciao.
 

12 februari

Idag är det en av de bästa dagarna i världen, nämligen fettisdagen. Man har alltså en ursäkt till att gå och fika med vännerna och äta vaniljsemla. Efter lunch drog iallafall jag och malin till systrarna Eriksson och åt varin semla. Fick även en semla när jag kom hem som min bror och syster hade köpt. 
 
Förutom att jag har ätit semla har jag även vart i skolan och sedan har jag kört ett hårt fys/styrketränings pass här hemma. Köpte boken bodylicious i söndags och jag rekomenderar den verkligen. Bra övningar och den ger en massa motivation till att träna. 
 

fikaplugg

Dagen skoldag har vart väldigt lång då jag började halv tio och slutade så sent som kvart i sex på grund av att jag var tvungen att göra ett prov som jag missade när jag var sjuk. Som tur var hade jag en väldigt lång lunch så jag och Malin köpte en varsin iste och satte och på Waynes och pluggade till provet.

Lördag

Dagen har spenderats här hemma. Först kom mormor och morfar hit på besök och sedan har jag, mamma och syster spenderat kvällen framför melodifestivalen tillsammans med godis och chips. Bidragen var dock inte speciellt bra men jag hade inte direkt förväntat mig det heller. Nu ska jag snar lägga mig och sängen och försöka sova och hoppas på att jag blir friskar till i morgon då jag förhoppningsvis sak spela match.

Friday

De senaste två och en halv dagarna har spenderats hemma i sängen. Har haft feber och väldigt ont i halsen. I morse när jag vaknade var jag även väldigt hes och kunde nästan inte prata. Just nu har jag bara ont i halsen och är hes vilket jag glad över att det inte blev värre. Hoppas bara att det går över tills på söndag då jag har match. Jag är väldigt träningssugen just nu eftersom att jag inte har tränat sedan i måndags men det får jag nog vänta med ett tag till, tråkigt nog, 
RSS 2.0