10 augusti

Nu märks det verkligen att sommaren håller på att ta slut. Hade min första innebandy träning i onsdags, min sista jobb dag igår och det återstår bara en vecka på sommalovet. Även om det är tråkigt att sommaren snart tar slut så ska det bli skönt att komma tillbaka till vardagsrutinerna och att innebandyn snart börjar på riktigt.
 
Under dagen har jag befunnit mig i Linköping då min bror ska flytta dit och plugga. Vi har fixat ordning i hans rum/lägenhet, vart på ikea och ätit på pizza hut. Nu ska jag bara ta det lugnt här hemma och kanske sätta på en fillm.
 
 
 

Den fjärde

Har under dagen hunnit med att åka till Ikea, sola & bada och övningköra. Nu ska jag ut och springa och sedan kolla på en film och ladda inför jobb i morgon.

 

 
 
 

SUNNY DAY

Saturday

 
Dagen har bjuder på perfekt väder och jag har bara hängt ute på tomten med sol och bad. Till lunch fixade jag en super god sallad till mig och mamma och i kväll ska jag hem till mina kusiner på födelsedagskalas.

första augusti

Har precis duschat och ätit efter ett hårt träningspass ute i spåret och även lite styrka här hemma. Under dagen har jag bara jobbat och sedan tagit det lugnt då vädret inte har vart det bästa idag heller. Jag ska nu sätta på det senaste avsnittet av pretty little liars och sedan är det dags att sova för min del.