Lista

Tänke komma igång lite här på den här bloggen genom att göra den här listan fram till jul. Börjar redan på dag 7 eftersom att det är den sjunde december idag. 

 

Dag 7 – En bild på mig + 10 fakta om mig.


Dag 8 – Min favorit årstid och varför.


Dag 9 – Mina drömmar/önskningar.


Dag 10 – Min önskelista.

Dag 11 – MIn bästa resa.

Dag 12 – Mitt drömbröllop.


Dag 13 – Min favorit serie/serier.

Dag 14 – Min dröm resa.

Dag 15 – Jag nu och då.

Dag 16 - Mitt drömhus.

Dag 17 – Något som betyder mycket för mig.

Dag 18 – Varför jag började blogga.

Dag 19 – Vilka hårfärger jag har haft.

Dag 20 – Vad jag saknar.

Dag 21 – MItt rum.

Dag 22 – Min favorit högtid.

Dag 23 - Något jag önskar att jag kunde göra.

Dag 24 – Vad jag ska göra innan jag dör



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0