questions and answers

Ljushåriga eller mörkhåriga killar: 

Båda

Sommar eller vinter: 

Sommar.

Fem saker du alltid velat ha?
En hund, en resa till Hawaii, walk-in closet, en pool, stort hus
Fyra saker du inte kan vara utan?
Familjen, vännerna, innebandyn & min säng
Tre saker du inte kan äta?
Ost, ketchup och grädde
Två saker som gör dig glad?

Innebandyn och vännerna

En sak du gör oftast flera gånger i veckan? 

Tränar

Jag lyssnar på:

olika
Jag pratar:

normalt
Jag tycker om:

Innebandy
Jag avskyr när folk:

ljuger

Jag är rädd för:

Ormar och stora spindlar

Den värsta känslan är:

När det går dåligt
Den bästa känslan är:

När man är glad

 Jag kommer alltid att vara:

En tjej

Det finaste som finns är:

Släckt & vänner
I sommar:

Ska jag ta det lugnt

Sist jag grät var:

vet inte
Jag kan:

mycket
Jag kan inte:

sjunga
När jag vill tänka går jag:

In på mitt rum.
När jag vill baka:

bakar jag 
Min mobiltelefon är:

iphone 4s
När jag vaknar på morgonen:

Kollar jag mobilen
Innan jag går och lägger mig: 

kollar jag mobilen

Just nu tänker jag på:

Vad jag ska göra sen.

Bebisar är:

söta.

Idag har jag:

kollat på greys anatmoy och slappat.
Ikväll ska jag:

sova

I morgon kommer jag:

plugga
Jag vill verkligen inte:

plugga

Jag längtar till:

Jullovet och storvreta

I framtiden vill jag:

Har ingen aning

Jag spelar:

Inneabandy

Jag tränar:

Minst tre gånger i veckan

Vädret består just nu av:

Snö

Just nu vill jag bara:

Äta godis

 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0