Dag 9 – Mina drömmar/önskningar

Jag har väldigt många drömmar och önskningar. En önskning är att jag kunde sjunga. Skulle vara hur kul som helst med tanke på att jag älskar att sjunga, tyvärr låter det inte speciellt bra. Skulle inte heller sitta fel att vara modell, fotograf eller skådespelerska.
 
Mina drömmar är väll att jag vill tjäna bra med pengar i framtiden och jag skulle även vilja flytta till USA, älskar det landet. Skulle också vilja bli en storbloggare, vilket aldrig kommer att hända med tanke på hur tråkig min blogg och mitt liv är just nu. Statistiken är inte heller bra just nu då jag bara har en läsare och det är jag själv. Dock har jag inte länkat den någonstans vilket kan vara en av anledningarna till varför ingen besöker den. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0