Dag 20 – Vad jag saknar

Jag saknar väldigt mycket saker men det jag saknar mest just nu är tro det eller ej friidrotten. Älskar hur bra min kondition var, den går bara neråt och neråt ända sedan jag slutade. Jag saknar också kroppen man får i friidrott. Har sätt bilder på några som har gått i min friidrottsgrupp och det har de perfekta kropparna. Det som var extra bra med friidrotten var att man inte behövde vara bra hela tiden. Var man dålig någon gång påverkade det bara en själv. I t.ex. innebandyn påverkar det även dem man spelar med. Förså mig inte fel, jag älskar att spela innebandy men om det inte går bra är det inte kul. 
 
Jag saknar även när jag sprang lopp som lidingöloppet, mini marathon och viktoria loppet. Jag var inte dålig på att springa och kom bland dem första i det flesta lopp. Första året jag sprang mini marathon kom jag två och jag har även kommit sexa på viktoria loppet, tänk på att det är över hunda med. Jag var inte dålig när det gäller friidrott heller, visst det fanns många bättre än mig i de flesta grenarna. Jag tävlade mest höjd och 600 meter i slutet och jag har ganska många medaljer i från det, mest från 600 meter. Bilden här nere är från viktoria loppet på öland och ni ser mig längst ut till höger.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0