Dag 19 – Vilka hårfärger jag har haft

Jag har inte haft så jätte många hårfärger men olika nyanser av dem. Som liten var jag ganska blond, sorgligt nog blev det mörkare med åren som för de flesta blondiner. Har tyvärr ingen bra bild på min riktiga hårfärg på grund av det, men om man kollar på utväxten nu är det ganska råttfärgad. Jag slingade och blekte jag det blont några gånger här hemma ända till att mamma inte ville göra det längre. Jag frågade då min kompis Malin om hon kunde färga mitt hår brunt. Det gjorde jag för lite mer än ett år sedan. Dock var det jobbigt då färgen blektes ganska snabbt och jag var tvungen att färga det ganska ofta vilket jag inte gjorde. När jag kom hem från USA i sommras hade mitt hår blekts ganska mycket och jag gick därför till frisören för att blondera slingor i det. Det är den hårfärgen jag har idag men jag ska gör fler slingor i morgon och får hoppas att det blir bra. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0