tvåtusentolv

Hur har ditt 2012 varit?
Det här året har varit väldigt ojämnt. Ibland har det vart jätte bra medan den ibland kan kännas som att ingenting fungerar. 
 
Vad önskar du att du gjort mer?
Tränat mer och hängt mer med kompisar och kanske plugga mer.
 
Vad önskar du att du gjort mindre?
Bara varit hemma och chilla.
 
Vem har du umgåts med mest?
Finns ingen speciell jag har umgås mest med utan svaret blir många. 
 
Bästa minnet från 2012?
När jag var i USA, då var allt som bäst och även cuperna med innebandyn speciellt varberg.
 
Är det något du har saknat 2012 som du vill ha år 2013?
roligare liv

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Jag tror att jag har avrt lite ledsnare men som sagt har det gått upp och ner. 
 
Var det mest lugna hemmakvällar eller partykvällar?
Hemmakvällar
 
Vem/Vilka saknade du?
Jag saknade/saknar mina kompisar jag gick i samma klass med under grundskolan då jag började på gymnasiet i år.
 
Största misstaget?
Att jag inte köpte nya innebandy skor tidigare, fick både benhinneinflamation och hällsporre, bra gjort johanna. 
 
Tror du att år 2013 kommer blir bättre?
Jag hoppas att det kommer bli bättre då jag förhoppningsvis får börja träna med div 1 laget i innebandyn och även lära känna de i min nya klass bättre. 

Vad gjorde dig riktigt glad i år?
Att jag åkte till USA (brukar inte åka mycket utomlands) och även att jag fick spela SM.
 
Har du några löften inför år 2013? 
Träna bättre och äta mindre godis/onyttigheter och dricka mindre läsk.
 
Har du haft ett förhållande under 2012?
nej
 
Hur skulle du beskriva din stil 2012?
Ingen speciell, shorts och linne på sommaren och svarta jeans och stickad tröja på vintern (som typ alla andra)
 
Vad ser du mest framemot med år 2013?
Att jag sja förmodligen utomlands på både sommarlovet och jullovet.
 
En låt som påmminer dig om 2012?
Dont you worry child, jag och min far, summer paradise, balada, call me maybe, dansa pausa, ai se eu te pego, dansa kuduroo och speciellt gangnam style.
 
Det bästa du har åstadkommit i år?:
Nöjd med mina betyg, blivit bättre i innebandyn (speciellt fysiskt)

Vad hoppas du inträffar 2013:
Att jag blir bättre i innebandyn, träffar en kille, jag får bättre självförtroende och att jag blir blond igen.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0